רטיבות תת רצפתית: כך תאתרו ותטפלו

יש לכם רטיבות מתחת לרצפה? במאמר הבא נסביר מה הסימנים לרטיבות תת רצפתית ואיך מאתרים ומייבשים אותה.

כך תדעו שיש לכם רטיבות תת רצפתית

לרטיבות תת רצפתית יש סימנים מקדימים שיכולים להעיד על רמת החומרה שלה. אחד מהסימנים הנפוצים שלה הוא מה שנקרא רטיבות קפילארית, מצב בו המים שנמצאים מתחת לריצוף למעשה עולים למעלה לכיוון הפנלים, מתאדים וגורמים לקיר להתנפח.

בנוסף, סביר להניח שתרגישו מרצפות לא יציבות כשאר דורכים עליהן ואפילו סיכוי גבוה שהשכן מלמטה יתלונן על סימני רטיבות מהתקרה.

איך מאתרים רטיבות תת רצפתית?

איש מקצוע מיומן יוכל לאתר את מקור הרטיבות באמצעות הרמה של מספר מרצפות בבית. במידה והוא לא מצליח לאתר כך את המקור לרטיבות, הוא יוכל להשתמש באמצעים טכנולוגיים שיסייעו לו לאתר אותה.

בין השאר הוא יוכל להשתמש במצלמה תרמית, חיישנן גז או חיישן אקוסטי, כאשר האופציה הנפוצה ביותר היא המצלמה התרמית שתציג לו על מסך מיוחד את האזור הלח ביותר מתחת לרצפה.

איך מייבשים רטיבות תת רצפתית?

ראשית, יש לתקן את התקלה שגורמת לרטיבות התת רצפתית. לדוגמה, אם יש לכם נזילה בצנרת המים הסמויה שנמצא מתחת לרצפה, אין טעם לייבש את הרטיבות לפני שמתקנים את הנזילה.

ייבוש תת רצפתי משתנה בהתאם לסוג המרצפות, אך באופן כללי השיטה הנפוצה והמהירה ביותר היא באמצעות חריצת הרובה ושאיבת המים. השיטה השנייה מתבצעת באמצעות החדרת אוויר חם לשכבת החול שמתחת לריצוף, שיטה מורכבת יותר אך גם מקצועית יותר.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>
גזירת סרט
כדאי לדעת
השלבים בפתיחת חברה בערבון מוגבל

היציאה למסע היזמות דורשת קבלת החלטות מכריעות, אחת מהן היא בחירת מבנה העסק המתאים. מבין האפשרויות השונות, חברת האחריות המוגבלת (LLC) בולטת בשל השילוב הייחודי שלה של גמישות, הגנה ויעילות. פתיחת LLC היא מהלך אסטרטגי שיכול להועיל משמעותית לבעלי עסקים, ולהציע להם מבנה המשלב את הקלות התפעולית של שותפות עם הגנת האחריות של תאגיד.

למאמר המלא >>