רודפים אחרי השמש: איך לצאת לחופשה חמימה באוסטרליה בחודשי החורף

מתגעגעים לחופשת קיץ מפנקת של אטרקציות ימיות, חופי ים זהובים ושמש מחממת? בצד השני של העולם מחכה לכם יבשת שלמה של קיץ, שמזמינה אתכם להעביר בה את חודשי החורף. צאו למסע!

 

תוכן ממומן ע"י אמריקן אקספרס (אקספרס פרימיום)

מעיין מליח

 

'היבשת החמישית', 'האדמה הדרומית הגדולה', 'הארץ התחתונה' – אוסטרליה נקראה בשמות רבים לאורך ההיסטוריה, ולא סתם קיבלה יחס מיוחד מבין כל יבשות העולם. אל יבשת אוסטרליה הגיעו מגלים אירופיים בשלב מאוחר בהרבה מאל יבשת אמריקה, ובעקבות המרחק העצום שלה משאר היבשות גילו שם עולם חדש ומרתק. מלבד הטבע הפראי וחיות הבר יוצאות הדופן, אי אפשר היה שלא לשים לב שעונות השנה הפוכות! ובזמן שלכאורה היה אמור להיות חורף, השמש זרחה בשיאה במרומים. עד היום אוסטרליה היא המקום המושלם למי שרוצה להאיץ את סיבוב השעון לפנים, ולטעום עוד מהקיץ שבדיוק הלך וחלף לו. ערים תוססות מלאות בחיי לילה ובילויים, ספורט ימי מכל הסוגים, חיי בר וטבע פראי; אין חוויה קיצית שלא תמצאו ביבשת המרוחקת. כל ההרפתקה הזו עולה בכמה וכמה רמות אם ברשותכם כרטיס אשראי פלטינה* של אמריקן אקספרס שכן הוא מעניק לא מעט הנחות והטבות, ביניהן: שירותי קונסיירז' – עוזר אישי ללא עלות לסיוע בארגון כל סידורי הנסיעות – בין אם פרטיות ובין אם עסקיות, ובדרך מהירה ומקצועית, שירות ייחודי ומהיר הכולל קבלת מידע וסיוע בהזמנת כרטיסים למופעי תרבות וספורט, תערוכות ואירועים, מקומות במסעדות ועוד, תוכנית אירוח בטרקליני VIP ברחבי העולם כדי להתחיל את הנסיעה הארוכה ברוגע, ביטוח נסיעות מורחב ל-7 ימים ללא עלות הנאה ממעמד משודרג בבתי מלון יוקרתיים ומפנקים, והיד עוד נטויה.

עכשיו כשאתם מצוידים היטב, הנה רק על קצה המזלג ממה שמחכה לכם באוסטרליה בחורף החם הזה.

 

הערים הגדולות – כל מה שאסור לפספס

אין מצב שתגיעו עד אוסטרליה מבלי לבלות לפחות כמה ימים הגונים בסידני, מלבורן ואפילו בבריזביין. יש פשוט יותר מדי מה לעשות ולראות, לא משנה מה אתם אוהבים ומה הטעם שלכם. נתחיל מסידני, שמעבר להיותה העיר הגדולה ביותר באוסטרליה, נחשבת בעיני מטיילים רבים לאחת הערים היפות בעולם. שוכנת על החוף המזרחי של היבשת, תקבל את פניכם העיר המהממת בתמונה המפורסמת כל כך של 'נמל קי' המרשים שבגבו בית האופרה הבלתי נשכח. אפשר להעביר ימים שלמים במרכז העיר סידני במוזיאונים ואתרים היסטוריים המספרים את ההיסטוריה הארוכה של היבשת ואת המורשת של העם האבוריג'יני החי במקום כבר עשרות אלפי שנים. אחת האטרקציות הידועות בסידני היא טיולי מעבורות, אותן ניתן לקחת בקלות מהנמל ולהפליג בשמש הנעימה על המים המנצנצים אל הפריפריות שוקקות החיים של העיר הגדולה. נמשיך דרומה אל מלבורן: לפי אתר הטיולים המבוסס 'trip advisor' יש כמה אטרקציות שפשוט אסור לפספס כשמגיעים לעיר. הראשונה זה הגן הבוטני המלכותי שביקור בו מתעלה על כל דמיון, עם למעלה מעשרת אלפים זנים מעולם הצומח, עצי ענק ואגמים כסופים משגעים, סיור בגן הוא החוויה העירונית המושלמת לימי הקיץ הנפלאים. ביקור חובה נוסף הוא גן החיות של מלבורן המאכלס יותר מ- 250 סוגים של בעלי חיים שלא ראיתם בחייכם, התחושה הפראית והקרבה לחיות תחת כיפת השמיים הבהירים היא חווית קיץ נהדרת לכל המשפחה. נצפין אל החוף המזרחי ונגיע לבריזביין, שם גם לא יחסרו לכם מפגשים עם הטבע יוצא הדופן של אוסטרליה ביער הגשם 'טמבורין' – עם מפלים, סלעי ענק וחיי בר עשירים. תוכלו גם לצאת לשיט קייקים מודרך לאיים הקרובים עם עצירות לסיורי שנורקל יפיפיים בשוניות שבחופיהם.

 

בכל אחת מהערים המופלאות האלו תוכלו להשתמש בכרטיס האמריקן אקספרס פלטינום שלכם בשביל למצוא את הדילים השווים ביותר ולסגור לילות במלונות הנחשקים הילטון (Hilton Honors) ומריוט (Marriott Bonvoy), כאשר מחזיקי הכרטיס נהנים מתוכניות נאמנות בהם אשר כוללים קבלת מעמד משודרג והטבות ייחודיות. עם כרטיס הפלטינום תיהנו מיחס המרה מועדף של נקודות membership rewards שנצברו למגוון מלונות, ואף למגוון חברות תעופה.

ואם כבר עסקינן ביתרונות כרטיס הפלטינה בטיול בחו"ל, ראוי לציין גם את תוכניות האירוח בטרקלינים ברחבי העולם, הטבות בביטוח נסיעות, שירות ה- Platinum Assist – שירות קונסיירז' וסיוע ייחודי הפעיל 24/7, המעניק מענה מהיר ויעיל הכולל קבלת מידע וסיוע בהזמנת כרטיסים למופעי תרבות וספורט, תערוכות ואירועים ייחודיים, מקומות במסעדות בחו"ל, וכמו כן שירות ה- Platinum Travel – שירות ייחודי המסייע בארגון כל סידורי הנסיעות, הפרטיות והעסקיות, בדרך מהירה ומקצועית. ניתן באמצעות שירות זה להזמין כרטיסי טיסה, חדרים במלונות ושפע של הטבות ייחודיות ובלעדיות.

אם כבר הרחקתם עד אוסטרליה במרדף אחרי הקיץ המושלם, למה לא לנצל את החוויה כמו שצריך?…

 

הטבע הפראי – חיות שלא תפגשו ביעד אחר

אם יש טבע הראוי לשם 'פראי', זהו הטבע האוסטרלי. עם מיליוני קילומטרים רבועים ללא התיישבות אדם, אינספור זנים ומינים של חיות וצמחייה וסוגי נופים שונים ומשונים, הטבע האוסטרלי הוא בהחלט משהו לראות ולחוות אבל מומלץ מאוד לעשות את זה בסיורים מודרכים ומקצועיים. 'האי פיליפ' הוא האי בו אתם רוצים לבקר- ביתם של מאות, אם לא אלפי פינגווינים הוא המקום המושלם לחזות בציפורים הייחודיות צועדות אל ומחוץ למי האוקיינוס. החוויה המקומית לא תסתכם במפגש עם הפינגווינים אלא תמצה את עצמה באמת רק אחרי שתורשו לפגוש (מאוד מקרוב) את חייהם של דובי הקואלה החיים על האי בשמורה ענקית המיועדת לשמור עליהם ולתת להם מקום אוסטרלי של כבוד. אל תוותרו על ביקור ב'דרך האוקיינוס הגדולה' שבמדינת ויקטוריה, שם תוכלו לחזות לא רק במצוקים וחופים פתוחים ויוצאי דופן, אלא גם ב'שניים-עשר השליחים' הלוא הם סלעי ענק בגובה עשרות מטרים היוצאים ממש מתוך המים על קו החוף. החזות העצומה והזקופה שלהם תשאיר רושם על כל אחד.

 

חצי הכדור הדרומי ממתין

לסיכום, אם אתם אנשים של קיץ ואתם רוצים עוד טעימה ממנו, בדיוק כשהקור כאן מתחיל, אל תחשבו פעמיים – אוסטרליה היא היעד שלכם. השתמשו בכרטיס האמריקן אקספרס פלטינה בשביל להפוך את הטיול שלכם מנחמד למדהים, אירוח משודרג בבתי המלון הטובים ביותר, הטבות והנחות בלעדיות, תוכניות טרקלינים וטיסות ועוד המון. הפינגווינים והקואלות, האוקיינוס והפארקים, כולם מחכים רק לכם. תהנו!

 

*בכפוף לתנאי החברה ולתנאים המפורטים באתר, ההטבות עשויות להשתנות מעת לעת. הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה אמריקן אקספרס בע"מ ו/או אקספרס פרימיום בע"מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

רכב
בלוג
פחחות לרכב יונדאי ירושלים – איך מתבצע טיפול פחחות ברכב

טיפול פחחות רכב, נחשב לאחד הטיפולים השכיחים ביותר בעולם טיפולי הרכב. מאחר והמגע הראשון של הרכב שלנו במקרה של תאונה או פגיעה הוא בפח, הרי שאין זה מפתיע שמדובר בטיפול נפוץ וחיוני לתפקוד הרכב וליכולת שלנו להשתמש בו בצורה סדירה.

למאמר המלא >>
המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>