צילום קווי ביוב: כל הטיפים בחשובים

סתימה בביוב היא חוויה מאד לא נעימה, בטח ובטח אם נאצלתם לחזות מקרוב בביוב שעולה לכם בבית, שלא לדבר על הנזק לרכוש.

במאמר הבא נסביר מה הגורמים הנפוצים לסתימה בביוב, מתי כדאי לעשות צילום ביוב ומה היתרונות בטכנולוגיה המתקדמת הזו? כל התשובות לפניכם.

מה גורם לסתימה בביוב?

תתפלאו, אבל ברוב המקרים סתימה בביוב תתרחש כתוצאה מהתנהלות לא תקינה שלכם, או של השכנים שלכם.

בדרך כלל סתימות עמוקות כאלה נותרות כתוצאה מהשלכת מגבונים לחים לאסלות, תחבושות היגייניות או כל פסולת לא מתפרקת אחרת כמו קפה או שמן שנדבר לדפנות הצנרת וסותם אותה.

בנוסף, סתימה בביוב יכולה להיווצר כתוצאה מחדירת שורשים שסותמים את תוואי הצנרת ואף יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים. הדבר נפוץ במיוחד בבתים פרטיים או בדירות גן שיושבות על הקרקע.

אתם תצטרכו לבצע צילום קו ביוב כאשר אנשי המקצוע לא יוכלו לדעת בתנאים הקיימים מה הגורם לסתימה והיכן הוא ממוקם לאורך תוואי הצנרת.

מתי כדאי לעשות צילום קו ביוב?

נפתח בשורה התחתונה –  אם כבר הזמנתם כמה פעמים אינסטלטור שלא הצליח לפתור לכם את הבעיה והסתימה חזרה והביוב שוב צף, זה הזמן לשקול לבצע צילום קו ביוב.

בנוסף, בתוואי כה ארוך ומעוקל של הצנרת, יתכן מאד שיש כמה מוקדים של סתימות ונזקים לצנרת. במצב כזה, אף אינסטלטור, מיומן ככל שיהיה, לא יצליח לאתר את כל המוקדים כולם.

כמו כן, במידה ואתם רוכשים דירה מיד שנייה, ודאי לא תרצו להכניס ראש בריא למיטה חולה ותרצו לדעת מראש שהצנרת של הנכס שאתם רוכשים היא צנרת תקינה.

איך מתבצע צילום קו ביוב?

צילום קו הביוב יתבצע באמצעו החדרת מוט ארוך מאד שבקצה שלו נמצאת מצלמה שיודעת להעביר וידאו באיכות טובה מאד, כזו שתאפשר לאנשי המקצוע לזהות במהירות ובקלות את הגורם לסתימה ואת המיקום שלו.

אנשי המקצוע שנמצאים בחוץ יוכלו לחזות בזמן אמת בווידאו המשודר על גבי מסך מיוחד. כך הם יוכלו לנתח את תוואי הצנרת, את המפגעים שיש בה, את הגורם לסתימה וכן להציג בפניכם את הפתרון שהם מציעים לפתיחת הסתימה.

מה היתרון בצילום קווי ביוב?

הפרמטר הכי חשוב בכל הקשור לסתימות בכלל, ופתיחת סתימה בביוב בפרט, הוא הזמן. ככל שיעבור יותר זמן, כך הנזק לצנרת עשוי להיות גדול יותר וכמובן ששגרת החיים של הדיירים בבית תהפוך לבלתי נסבל.

לכן, צילום קו הביוב באמצעות המצלמה תאפשר לגורמים המקצועיים לזהות את הבעיה בזמן ותקן אותה במהירות.

יתרון נוסף של המצלמה בא לידי ביטוי בעובדה שהיא מאד מדויקת. כך, בעל המקצוע יוכל לאתר במדויק את מקור הסתימה ולבצע תיקון נקודתי, מבלי לשבור חלק גדול מהמרצפות או התשתיות של הבניין. לכן מדובר בעבודה שבסופו של דבר תחסוך לכם המון כסף ובלגן, גם אם בפועל היא לא זולה במיוחד.

לפרטים היכנסו לאתר – https://egodan.org.il/

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>