צביעת בניינים ישנים עם אורגד מבנים

 

אם אתם חשים כי הבניין שלכם לא נראה טוב, חשוב מאוד שתדעו שכל פרויקט צביעת בניין מחיר ששווה לשלם המבנה שלכם, בייחוד אם הוא ישן, יכולה לשדרג לחלוטין את מראה המבנה. במרבית המקרים כאשר מבנה מגיע למצב שבו הוא זקוק לצבע חדש, סביר להניח שעל פני מעטפת הבניין ניתן למצוא עוד שורה שלמה של ליקויים שדורשים התייחסות לרבות פגמי בטון, סדקים, חורים, בעיות איטום ועוד. לכן, צביעת בניינים ישנים איננה כוללת רק את הצביעה גרידא, אלא גם טיפול בליקויים חיצוניים במבנה על מנת ששכבת הצבע תבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר.

הצבע לפעמים הוא רק תסמין

אם תביטו במבט לא מקצועי על חזית בניין שדורש צביעה, אתם בוודאי תרגישו צער על האופו שבטו הבניין נראה: ישן, מלוכלך, בעל קילופים ולעיתים גם סדקים או חורים בבטון. אנשים לא מקצועיים יהיו בטוחים שצביעה הגונה תבטיח את כיסוי כלל הליקויים החיצוניים השונים במעטפת הבניין. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין שאנשי מקצוע שיראו את חזית הבניין יראו את כל הבעיות שיש בחזית לרבות העבודה שהבניין נראה ישן, דהוי וזקוק לצביעה. לכן, יישום שכבת צבע לא תמיד תעשה את העבודה הנדרשת ולא פעם, לפני הצביעה חשוב מאוד לתקן חורים וסדקים הדורשים תיקון, לתקן את האיטום הקלוקל ועוד. על כן, לעבודת צביעה של מבנים יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

תהליך צביעת חזית בבניין

ישנם כמה שלבים  לתהליך צביעת בניין עם חברת אורגד מבנים. ראשית כל, תהליך ההכנה. בתהליך זה אנשי המקצוע מבצעים סקירה יסודית של המבנה על מנת לקבל תמונה מלאה של כלל הליקויים במבנה. לאחר מכן, מכינים את מעטפת המבנה לתהליך השיקום. בשלב ההכנה מבוצע גם שלב הקמת הפיגום לצורך ביצוע צביעת המבנה. חשוב מאוד להקים פיגום תקני שמכסה את כל שטח הפנים של מעטפת הבניין באופן שמאפשר להגיע לכל פינה במבנה. פיגום זה נדרש בכל מבנה כאשר לעיתים ישנה עדיפות להקמת פיגום זקפים שישען על גבי הקרקע ולעיתים משתמשים בפיגומים תלויים.

שיקום

השלב לאחר ההכנה הוא שלב השיקום. בתהליך זה מבצעים מהלכים שהמטרה שלהם היא לשקם את מעטפת המבנה ולא רק ברמה האסתטית. במסגרת זו יבוצע תיקון יסודי של כל פגמי הבטון והברזל במבנה, סתימת חורים, סתימת סדקים באמצעות בטון טרי ועוד. כלל העבודות הללו חייבת להתבצע בצורה המדויקת והאיכותית ביותר טרם מבצעים את תהליך הצביעה.

שלב הגמר הוא השלב הבא והוא כולל בו בין היתר את שלב צביעת המבנה בפועל. שלב זה מתחיל בביצוע תיקוני טיח, לאחר מכן מורחים פריימר שמחבר בין שכבת הבטון של מעטפת המבנה ובין שכבת הצבע שיושמו בהמשך הדרך. לצורך צביעת המבנה יש לבחור בצבע אקרילי שיש לה סגולות אטימה והוא ידוע בכל יכולת עמידות גבוהה בתנאי מזג אוויר קיצוניים. לרוב לא ניתן לבחור בכל גוון שרוצים וזאת בשל שיקולים של תכנון ובנייה מטעם הרשות המקומית.

 

 

.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>
גזירת סרט
כדאי לדעת
השלבים בפתיחת חברה בערבון מוגבל

היציאה למסע היזמות דורשת קבלת החלטות מכריעות, אחת מהן היא בחירת מבנה העסק המתאים. מבין האפשרויות השונות, חברת האחריות המוגבלת (LLC) בולטת בשל השילוב הייחודי שלה של גמישות, הגנה ויעילות. פתיחת LLC היא מהלך אסטרטגי שיכול להועיל משמעותית לבעלי עסקים, ולהציע להם מבנה המשלב את הקלות התפעולית של שותפות עם הגנת האחריות של תאגיד.

למאמר המלא >>