פטור ממס הכנסה

אם אתם מתמודדים עם פריצת דיסק או בלט דיסק מכאיב ומגביל, כדאי שתדעו שאתם זכאים לקבל פטור ממס הכנסה עקב מחלה. צוות בשביל הזכויות עמל להנגיש לכם עוד ועוד מידע כדי להקל מעליכם את החיפושים לקבלת המידע המלא בנושא. חשוב שתכירו את זכויותיכם.

 

למי מגיע פטור ממס הכנסה?

באופן עקרוני, מי שיש לו אחוזי נכות שנקבעה לתקופה של מעל 185 יום בגובה של לפחות 89%, יהיה זכאי לקבלת אישור פטור ממס הכנסה. למרות הנתונים המדויקים, כדאי שתדעו כי רבים הם הישראלים שיכלו לקבל אחוזי נכות גבוהים יותר בגין מחלה איתה הם מתמודדים. יש כאלו שאפילו לא פונים לקבל אחוזי נכות ויש כאלו שמרימים ידיים מהר מידי. בדיוק בשביל זה יש את רשימת המחלות המזכות בקבלת פטור ממס הכנסה.

 

פטור ממס הכנסה עקב מחלה

בין המחלות המזכות תוכלו למצוא פריצת דיסק או בעיות אורטופדיות שונות. הרשימה מונה כ-60 מחלות המזכות באחוזי נכות גבוהים על פי רישומי המוסד לביטוח לאומי. כך שאם אין לכם 90% נכות, אבל אתם מתמודדים עם פריצת דיסק איומה ומכאיבה, כדאי שתבדקו עם מומחים את זכאותכם לקבלת קצבה וכמובן אישור פטור ממס הכנסה.

 

פטור ממס הכנסה לנכה – מה התהליך כולל?

כדי לקבל אישור פטור ממס הכנסה תצטרכו לעבור תהליך בירוקרטי שאולי נראה קצת מתיש, אך אנו נישאר כאן לצידכם. אז איך זה עובד?

בשלב הראשוני תצטרכו לפנות אלינו לקבלת פגישת ייעוץ ללא עלות. בפגישה נסקור את המצב ונבדוק את הסיכויים לקבלת אחוזי נכות גבוהים וכמובן, אישור פטור ממס הכנסה. לאחר מכן נוכל להמשיך ונתחיל באיסוף כל המסמכים הנדרשים. כדאי שתשמרו תיעוד רפואי המעיד על אשפוזיים, תוצאות בדיקות רפואיות, חוות דעת של רופא מומחה וכו'. את כל המסמכים הנדרשים נגיש עבורכם לרשות המיסים ולאחר תקופה תזומנו לוועדה רפואית בה תוכרע זכאותכם בנושא. צוות המומחים שלנו יכוון אתכם לקראת הוועדה וכך תקבלו ליווי מקצועי צמוד לאורך כל הדרך עד לקבל אישור פטור ממס הכנסה.

 

פטור ממס הכנסה לנכים – עד מתי ניתן לקבל אותו?

חשוב לדעת כי ברגע שאתם חושבים שאתם זכאים לקבל את הפטור, כדאי להזדרז ולפנות למימושו. ניתן לקבל החזר מס רטרואקטיבי על 6 השנים האחרונות. אם שילמתם מס הכנסה למרות שלא הייתם צריכים, אתם זכאים לקבל החזר. לפעמים ההוכחה במקרה כזה היא מורכבת יותר ולכן כדאי לפעול בעניין באופן מיידי.

 

לסיכום

אישור פטור ממס הכנסה הוא צעד שנעשה כדי להקל על המתמודדים עם מחלות שונות ואחוזי נכות גבוהים המעוניינים לפרנס את עצמם בכבוד. גם מי שיש לו פריצת דיסק או כאבי גב איומים בגלל מחלה אחרת, יכול לקבל אישור פטור ממס הכנסה בהתאם לתנאים שסיכמנו כאן.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>