סלונים להורים וילדים – כך תעצבו בית שמותאם לצרכים שלכם

אפשר לומר ללא כל עוררין כי חלל הבית שלכם משקף את השלב אליו אתם נתונים במהלך חייכם. זאת בעוד כי ניתן לומר שהדירה שהייתה לכם בעודכם צעירים, כבר לא מתאימה למשפחה שבניתם יחד עם חלוף השנים. על כן, במידה ואתם נמצאים טרם מעבר דירה או לחילופין שיפוץ, ישנן מספר נקודות שחשוב לקחת בחשבון, במיוחד לאור התאמת סביבת המגורים לילדים. יחד עם האמור, חשוב לציין כי בעת בה מדובר על תכנון בית עם ילדים קטנים, ניכר כי חשוב להעניק את תשומת הלב הנדרשת בכל הסובב סביב תכנון נכון ופרקטי, כזה שיאפשר לכם ליצור מספר מגוון של מקומות אחסון נוחים ונגישים. כמו כן, במטרה להבטיח כי אתם אכן מבצעים את העיצוב ההולם לצרכים והטעם האישי שלכם, ריכזנו עבורכם במאמר הבא משפר המלצות שחשוב לתת עליהן את הדעת טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה:

  • חלל המטבח והסלון – החללים המשותפים בבית הם אלה אשר מזמינים את כלל בני הבית לבילוי אחיד ומשותף ולכן, על חלל הסלון להיות מרווח במידה מספקת לצד מספר מגוון של אפשרויות ישיבה בחלל. על כן, במידה ואתם אכן מחזיקים באפשרות, המלצה נוספת תהיה לבחון מתוך המגוון הרחב של פינות אוכל פינה כזו שתענה על מצבים של אירוח ואירועים מורחבים אותם אתם מתכננים בעתיד. יחד עם זאת, אפשר לומר כי מטבח פתוח מהווה חלל אשר מזמין את הילדים בבית לקחת חלק מביצוע הארוחה. כמו כן, חללים פתוחים יעניקו לכם את האפשרות להחזיק בשליטה מרבית את כל הנעשה בחלל הבית.
  • חלל המקלחת – לא פעם ולא פעמיים אנחנו שומעים את השאלה – מקלחון או אמבטיה? ובכן, ניתן לומר באופן חד משמעי כי התשובה תלויה בגילאי הילדים. יחד עם זאת, מוטב שתדעו כי בעידן הנוכחי בו אנו חיים, ממש לא חייבים להחזיק באמבטיה בבית וכן, ישנם לא מעט פתרונות אשר מתאימים לילדים צעירים. בכל מקרה, כאשר מדובר על בית עם ילדים, הרי שמומלץ כי חלל הקלחת יתאים את עצמו לגובה מעט נמוך מהסטנדרט, אך באותה נשימה חשוב לוודא כי לא נמוך מדי, לאור העובדה כי הילדים יגדלו. על כן, גם את הברזים מומלץ למקם בגבהים שיתאימו לצרכים האישיים של הילדים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מגוון רחב של פתרונות המאפשרים משחק בגובה.
  • פתרונות אחסון – ניתן לומר כי בדירות המודרניות של היום – אין מקום שלא מנוצל היטב. בין אם מדובר על פתרונות אחסון המגיעים לגובה התקרה במטרה למנוע הצטברות מיותרת של אבק וניצול מקסימלי של שטח האחסון, ובין אם מדובר על ספריית אחסון אשר מעניקה אלמנט עיצובי נוסף לחלל וכן גם מהווה פתרון אחסון יעיל ואפקטיבי.
תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>