מנשא אופניים לוו גרירה – איך רוכשים מנשא בצורה נכונה

ישנם ענפי ספורט שלא דורשים מאיתנו דבר כמעט מבחינה חומרית. כל מה שאנחנו צריכים זה זוג נעליים ובגדים מתאימים, לא מעבר לכך. זו הסיבה שהם ענפים פופולאריים בקרב קהלים ומגזרים שונים.

לעומת זאת, ישנם ענפים שמחייבים אותנו לרכוש מוצרים ומכשירים שונים, אחת כמה וכמה אם אנחנו רוצים להיכנס לעומק העניין ולא להישאר בתחום "החובבני". דוגמא לכך, הוא תחום האופניים.

אנחנו יכולים לרכוש אופניים ולהסתפק בכך בשביל לרכב, אך אם אנחנו רוצים לעשות את זה נכון, בטוח וכן ליהנות מאפשרות לרכב עם חברים, אנחנו צריכים קצת יותר מזוג אופניים. עלינו לקנות בגדי רכיבה מתאימים, קסדה,תיק וציוד לשתייה ואוכל, רכיבים ואמצעים לתיקונים בדרך, וכן מנשא אופניים.

הרעיון של מנשא אופניים הוא מאוד פשוט. מאחר ולא פעם אנחנו נרצה לרכב במקומות מרוחקים מהבית, וכן עם בני משפחה וחברים באזורים מסוימים, אזי שעלינו להגיע אל המקום ברכב, ולהתחיל לרכב בנקודה מסוימת. לשם כך עלינו לקנות מנשא שנוכל לשאת האופניים בצורה נוחה ברכב, מבלי שיגרם חבלה לו או לאופניים. אנחנו יכולים לקנות מנשא אופניים יחיד ואנחנו יכולים לקנות מנשא שיכול לשרת כמה זוגות אופניים במקביל.

זה הרעיון של מנשא אופניים לוו גרירה. אנחנו מחברים את המנשא אל הרכב בעזרת וו גרירה שמותקן בחלקו האחורי, המנשא עצמו יכול לשאת מספר זוגות אופניים, וכך יש לנו אפשרות לנהוג על מקום מסוים, שם לפרוק את האופניים ולהתחיל לרכב.

 

איך רוכשים מנשא אופניים לוו גרירה?

תחילה עלינו לאפיין את הצרכים שלנו. רצוי כמובן לקנות מנשא אופניים לוו גרירה שיכול לשאת יותר מזוג אופניים אחד. בשביל שנוכל להרכיב אופניים של חברים ושל בני משפחה, מוטב שהמנשא יוכל להכיל לפחות שלושה זוגות.

מעבר לכך, אנחנו צריכים לבדוק את משקל העמסה המקסימאלי של המנשא, איזו שילדה הוא יכול לשאת, ועד כמה פשוט וקל להרכיב ולפרוק את האופניים מן המנשא.

מעבר לכך, יש לבחון האם המנשא כולל מערכות תאורה, האם ניתן לחבר אליו את לוחית הרישוי של הרכב, ועד כמה בטוח להשתמש בו בזמן שנוהגים, כך שיהיה אפשר לראות בצורה נוחה מה מתרחש בכביש דרך השמשה האחורית.

עוד נקודה שצריך לשים לב אליה היא, האם אפשר לקפל את המנשא והאם ניתן לאחסן אותו בתא המטען, במידה ורוצים להסיר אותו מהרכב. במידה וניתן להסיר אותו, אזי שאפשר להעביר אותו גם אל כלי רכב אחרים במידת הצורך.

 

למי זה יכול להתאים?

מנשא לוו גרירה יכול להתאים לכל מי שרוכב על אופניים, בקבוצת רכיבה או עם בני משפחתו, ורוצה שתהיה לו אפשרות לרכב גם באזורים רחוקים מהבית ולא רק באזורים קרובים. כך הוא יוכל לקחת את האופניים ברכב בצורה בטוחה, לנהוג אל יעד מסוים ולרכב שם להנאתו.

 

 

 

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

רכב
בלוג
פחחות לרכב יונדאי ירושלים – איך מתבצע טיפול פחחות ברכב

טיפול פחחות רכב, נחשב לאחד הטיפולים השכיחים ביותר בעולם טיפולי הרכב. מאחר והמגע הראשון של הרכב שלנו במקרה של תאונה או פגיעה הוא בפח, הרי שאין זה מפתיע שמדובר בטיפול נפוץ וחיוני לתפקוד הרכב וליכולת שלנו להשתמש בו בצורה סדירה.

למאמר המלא >>
המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>