מחירון שליחויות: כמה עולה לבצע משלוח בתקופת הקורונה?

 

 

תקופת הקורונה כפתה על כולנו ריחוק חברתי, מה שהביא אותנו למצב שבו בכדי לפנק את האנשים שאנו אוהבים – אנו נהיה חייבים לבצע משלוח. כיום זה קצת יותר מסובך לעלות על האוטו ולנסוע למקומות שונים, צריך לבצע בדיקה מעמיקה לפני כן כי הפרוצדורה היא אפשרית – ולא מסכנת אף אחד. אז כמה יעלה לכם לבצע משלוח בתקופה המאתגרת הזאת?

חברת express-israel היא אחת מהחברות המובילות למשלוחים בארץ ובחו"ל, ובמאמר הבא אנו נציג בפניכם את מחירון השליחויות שלה. כך שתוכלו להכין את עצמכם בצורה הטובה ביותר למשלוח הבא, וזה לא באמת משנה אם מדובר על משלוח בארץ או על משלוח לחו"ל – אתם תוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר בעזרת חברה מקצועית.

 

שליחויות מהיום למחר

מדובר על השירות השכיח ביותר, שירות שיאפשר לכל בן אדם לקבל את המשלוח כבר ביום שלמחרת. מדובר על שיטת משלוח מאוד יעילה, כזאת שגם מגיעה עם מחיר יחסית אטרקטיבי. העלות מתחילה מ-35 ₪ בסך הכל, כך שאתם יכולים להרשות לעצמכם להיות רגועים. כמובן שבכדי שיהיה אפשר לקבוע את המחיר הסופי, יהיה צורך לבחון את גודל החבילה – כך תוכלו לקבל הצעת מחיר שתהיה רלוונטית בהתאם לסוג המשלוח שאתם מבצעים.

 

שליחויות מהיום להיום

החבילה שאתם שולחים חייבת להגיע ליעדה כבר היום? מחירון שליחויות מציג בין היתר גם שליחות שמתבצעת מהיום להיום. המשמעות היא מאוד פשוטה, המשלוח יוצא בשעות הבוקר מנקודה אחת, ועד לשעות הערב הוא מגיע לנקודה אחרת בארץ. משלוח סופר מהיר וסופר אפקטיבי עבור לא מעט אנשים, כאלה שאין להם אפשרות להתעכב. העלות של משלוח מהסוג הזה מתחילה מ-79 ₪, והמחיר משתנה בהתאם לתנאים השונים של המשלוח שאותו תבצעו.

 

שליחויות אקספרס

חשבתם כי משלוח מהיום להיום הוא המהיר ביותר? חברת express-israel מציגה אפשרות של משלוח אקספרס. המשלוח יגיע מנקודה אחת לנקודה אחרת בתוך 3 שעות בלבד, מדובר על משלוחים מיוחדים שמוכרחים להגיע בשיא המהירות ליעדם. כך שאם אתם לא יכולים לחכות מעבר לכך, זוהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם. העלות של משלוח כזה מתחילה גם היא מ-139 ₪ וכמובן שהיא עשויה לעלות בהתאם לגודל של החבילה או בהתאם לאלמנטים שונים שעשויים ליקר את השירות כולו.

 

אל תסתכלו אך ורק על עלות המשלוח!

מחירון שליחויות הוא חשוב מאוד בכדי שתוכלו לגבש את הבחירה הסופית בין חברה אחת לחברה אחרת. אך בפועל מוטב שתסתכלו על השירותים השונים שכל חברה מציעה, שירותים שיכולים לשנות את תמונת המצב. פתאום אתם תגלו כי יש לכם אפשרות לבצע שליחויות שמתאימות לכם, מתאימות לכם יותר מכל מקום אחר. כך שאין מקום לפשרות, בטח לא כאשר מדובר על שליחת חבילה מנקודה אחת לנקודה אחרת.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>