למה לא לעשות בר מצווה בכותל

מהי בעצם בר מצווה? בר מצווה היא אירוע עליה לתורה בהגיעו של נער לגיל מצוות, גיל 13. אירוע מרגש, אישי, ייחודי שחובק בתוכו ציון דרך, משפחתיות, התרגשות רבה, יהדות, רוחניות ואושר עצום.

 

ללא ספק כותל נחשב לפסגת בר המצווה

משפחות רבות חושבות לקיים את האירוע המרגש הזה בכותל, ואנו נספר לכם מדוע לא רצוי ולא כדאי לכם לעשות בר מצווה בכותל. נכון, הכותל הוא הסמל הכי יהודי, רוחני שקיים בישראל. הוא מחבר אותנו לשורשים שלנו. אבל… אירוע בכותל יכול להביא עימו קשיים רבים ובסופו של דבר לגרום לעוגמת נפש רבה לחתן השמחה, למשפחות ולחברים.

 

הסיבה הראשונה לכך היא חוסר הפרטיות והייחודיות שבמקום כזה

אלפי ילדים יחגגו את בר המצווה שלהם ביחד אתכם. צפיפות, רעש, המולה, עצבים, לחץ, יהיו רק חלק ממנת חלקכם באירוע. דבר שיגרום לא פעם לחיכוכים מיותרים וריבים בין האנשים הקרובים לכם מכול. דבר שבוודאי לא תרצו באירוע שלכם.

כדי לארגן אירוע שכזה יהיה עליכם או לשכור את שירותיהם של חברת הפקה אשר עלותה גבוהה מאוד. הוצאה מיותרת שתתווסף לתחושת ההחמצה למה שאתם רוצים לזכור ולקבל מאירוע שכזה. או אם תחליטו לוותר על ההוצאה של חברת הפקות ותחליטו לעשות זאת לבד, יהיה עליכם לדאוג למגוון רב של מנהלות ואדמיניסטרציה, תיאומים ועמידה בזמנים, שבשלב מסוים באירוע (לרוב עוד בתחילתו), תרגישו כ"כ מותשים ומתוסכלים שלא תצליחו להנות, אלא תרגישו שאתם כל הזמן בתפעול וניהול המאורע (או אם נהיה עדינים – המפגע).

חוץ מהסעה שיהיה עליכם לתאם (רוב האורחים הרי אינם תושבי ירושלים, מן הסתם), תצטרכו לדאוג לבחירת מסעדה או קייטרינג (שעלותם גבוהה מאוד במקום שכזה), סיור/פעילות, חולצות ו/או מתנות לבאי האירוע, ועוד כל מה שתחליטו שאתם רוצים שיהיה. הרי כולנו יודעים שירושלים היא עיר עמוסה ופקוקה בכל שעות היממה, ולכן אם לא תצאו כשעתיים/שלוש לפני תחילת האירוע, ברור יהיה שלא תגיעו בזמן. כול עיכוב יגרור אחריו עיכוב נוסף שיתגלגל עד סופו של האירוע.

הסעה שתצא מאוחר ופקקים יגרמו לעיכוב, שיגרום לאירוע להתחיל באיחור, כך תאחרו למסעדה וכן הלאה וכן הלאה. כול האירוע יהיה מרדף אחרי הזמן, בניסיון לכבות שרפות ולמנוע עיכובים נוספים. לכן, החלופה האולטימטיבית לאירוע בכותל היא אירוע בבית כנסת. אתם יכולים לבחור בית כנסת מפואר וגדול שיספק את רצונכם באירוע בלתי נשכח, שהוויתו יהדות, רוחניות, ביחד עם פרטיות, ייחודיות, והכי חשוב אינטימיות ומשפחתיות.

 

פתרון – בית כנסת

שם בבית כנסת, יוכל חתן הבר מצווה לנצנץ באמת.  קולו ישמע בכל רחבי המקום (גם בעזרת הנשים), ותוכלו לחבקו בזמן אמת, ולא לחכות שיצא מרחבת הכותל הגברית הגדולה והעמוסה. (במיוחד אמא של חתן הבר מצווה, והנשים הנוספות הקרובות אליו – אחות, סבתא, דודה). האווירה תהיה נינוחה ושקטה, ותוכלו להנות מצילומי סטילס ווידאו אותנטיים שיישארו אתכם לתמיד, כמזכרת לאירוע בלתי נשכח!

שיהיה במזל טוב ורק בשמחות

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>