כל הכתובות כולן במקום אחד – שירות לקוחות, סניפים ועוד

למצוא טלפון של בית עסק ספציפי יכול לקחת לכם לא מעט זמן ותסכול. אם אתם רוצים לחסוך מעצמכם את כאב הראש בחיפוש באינטרנט אחר הכתובת, מספר הטלפון ופרטי התקשרות אחרים של בית עסק, מוקד שירות לקוחות או סניף מסוים ממנו אתם רכשתם או רוצים לרכוש שירות, יש דרך לעשות את זה – דרך האתר שירות בקליק תוכלו למצוא את מבוקשכם!

צריכים את הטלפון של ספקית האינטרנט שלכם? סניף קופת חולים מקומי? או אולי ביחד בשבילך שירות לקוחות? כאן תוכלו למצוא אותם.

באתר שירות בקליק קיים מאגר ענק של בתי עסק, חברות, רשתות, סניפים, מוקדי שירות לקוחות ועוד גופים פרטיים, עסקיים וממשלתיים. לכל גוף אפשר לדלות מידע רלוונטי ושימושי ביותר שיעזור לכם ליצור התקשרות טובה ומהירה יותר. זה הזמן לזנוח את ספרי הטלפונים הישנים ולהפסיק לחפש יותר מדי בגוגל – הכתובת שאתם מחפשים נמצאת כאן!

 

מה תוכלו למצוא באתר שירות בקליק?

אתר שירות בקליק מציע שירות בחינם לכל מי שמבקש לדעת מספר טלפון, כתובת פיזית ועוד כמה פרטי מידע רלוונטיים אחרים (כל גוף והפרטים הרלוונטיים שלו). האתר מתחלק בין פרטי התקשרות בסיסיים- כתובות ומספרי טלפון – של שירותי לקוחות של גופים עסקיים, ארגוניים וממסדיים, לבין מאגרי מידע שימושיים של כל מני ארגונים.

 

חיפוש על פי קטגוריה של שירות לקוחות

בקטגוריה של פרטי התקשרות של שירותי לקוחות אפשר למצוא לדוגמה את מספרי הטלפון והכתובות של רשתות מוסדות לימוד אקדמיים, סניפי בנקים, בתי השקעות, רשתות אופנה מובילות, ספקיות אינטרנט וסלולר, מקומות בילוי ופנאי, חנויות לכלי בית וריהוט, בתי מלון, חברות אשראי, חברות ביטוח מובילות, ספקיות גז, סוכנויות רכב, מוקדי מודיעין של ממשלה ומוסדות המדינה כמו עיריות, חברות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה, חברות שילוח ולוגיסטיקה, קופות חולים, חברות תחבורה ותעופה, רשתות שיווק וצרכנות, תאגידים , ביחד בשבילך שירות לקוחות ועוד.

 

חיפוש על פי מאגרי מידע שימושיים

לא רק שירות לקוחות של חברות וחנויות, באתר שירות בקליק ניתן לדלות מידע מקיף ורחב, כמו גם שאלות נפוצות עם תשובות, אודות ארגונים וגופים שונים הפועלים בישראל. בתוכם אפשר למצוא למשל את מאגר החברות בישראל, מאגר העמותות בישראל, המאגר של השותפויות הפועלות בישראל, גני ילדים ובתי ספר, בתי אבות ודיור מוגן, מידע בנוגע לבתי ספר ללימוד נהיגה, סניפי בנק, תחנות משטרה, מאגר מידע של המפלגות בישראל, תחנות דלק הפרוסות בפריסה ארצית, סוכנויות תיירות פנים ארצית, ספריות ומוזאונים, מחירי תרופות עדכניים, לשכות בריאות, לשכות תעסוקה, תחנות המספקות רב קו, חופים ותחנות הצלה, מקוואות טהרה ועוד.

אין ספק שבאתר הזה תוכלו להתמצא בקלות ולמצוא בצורה נעימה ונוחה את מה שאתם מחפשים. למה אתם מחכים? הכניסו את האתר הזה לרשימת אתרי המועדפים שלכם והכנסו אליו בכל פעם שתצטרכו!

 

 

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>