ישנם רגעים בחיים שבהם באמת תרצו שיעמדו לצידכם

רגעי אבל הם ללא כל ספק קשים אך הם כרוכים גם במשימות שונות. סידורי הלוויה ובחירת המקום לשבת שבעה יהיו חלק מהדברים שתצטרכו לבצע מיד עם קבלת הידיעה על מותו של אדם קרוב.

על סידורי ההלוויה יהיו בדרך כלל אמונים חברה קדישא או האחראיים ברשות המקומית. אתם זכאים לקבל תמיכה מלאה וחלקת קשב במקום מגוריו של הנפטר או הנפטרת. על סידורי השבעה תצטרכו להחליט בעצמכם ולשים לב כי במשך שבעת הימים הבאים אתם עומדים לקבל אורחים רבים, שאמנם לא יצפו מכם לדבר ויגיעו רק כדי לנחם, אך הם יצטרכו לשבת במקום מסודר.

הקמת סוכת אבלים

הקמת סוכת אבלים היא הפתרון הנוח ביותר, לכם, לשאר האבלים ולמנחמים. סלון ביתכם אינו המקום לארח אנשים רבים ובמיוחד לא בתקופת הקורונה. אם יש לכם ילדים נוספים בבית בוודאי לא תרצו שהם יפגשו אנשים רבים כל היום ותעדיפו לתת להם את האפשרות לשהות בחדריהם ולהתבודד או להיפגש בו עם חבריהם. החצר שלכם, הגינה או החצר של הבניין יכולים להפוך בקלות לסוכת אבלים.

שירותי השכרת סוכות אוהלים יעזרו לכם להתארגן לקראת קבלת המנחמים ואתם לא תצטרכו לעשות דבר מלבד הזמנת השירות. יותר מכך, אם אתם האבלים, תוכלו לבקש מחבר משפחה לדאוג במקומכם לכל הפרטים ולבצע את התיאום מול חברת ההשכרה. חברת סאונדשיין אשר עמדה עד היום לרשות אבלים רבים ודאגה להם באופן אישי מספרת כי אנשים רבים עומדים מבולבלים כשהם צריכים לארגן בפעם הראשונה את כל סידורי האבל וכי תמיכה חברית ועזרה מקצועית תמיד מקלים במעט על המצב.

קבלת מנחמים במהלך ימי האבל

במהלך ימי האבל יושבים האבלים בסוכה ומקבלים מנחמים. המנחמים באים בדרך כלל ללא הודעה מוקדמת ונהוג לשבת יחדיו, לכבד ולהתכבד ולתת לאבלים את ההזדמנות להתאבל ולקבל תמיכה. האבלים והמנחמים זקוקים למקום לשבת וחשוב שיהיה מקום להניח עליו את הכיבוד וכדאי לדאוג גם למיחם כך שלאורך כל היום אפשר יהיה להכין שתייה חמה בלי להטריח את האבלים.

בימי החורף אי אפשר להתעלם מהקור ולכן אפשר לשים בסוכה אמצעי חימום המתחברים לחשמל או כאלו שעובדים בחיבור לבלון גז. על כל הפרטים הללו יכולה להיות אחראית חברת ההשכרה ואין צורך לקנות דבר או להתרוצץ במקום להתרכז במה שבאמת חשוב. היתרון של השכרת הסוכה הוא שהחברה דואגת לכל הפרטים, מקימה את הסוכה ומפרקת אותה ולוקחת את הציוד בסוף האבל.

הזמן המתאים ליצור קשר עם חברת ההשכרה

בכל הנוגע להתנהלות בזמן אבל סדר הדברים די ברור. ראשית נקבע מועד ההלוויה ולאחריה מתיישבים לשבעה. בדרך כלל מרגע הפטירה עד רגע הקבורה עוברות שעות ספורות ולכן חשוב לקבוע היכן המשפחה תשב שבעה ובהתאם להזמין את סוכת האבלים והציוד שהיא תצטרך בשבעת הימים הבאים. במקרה של אבל יחיד היושב שבעה בדרך כלל היא תהיה בביתו, אך לעתים בוחרת המשפחה לשבת אצל אחד מהילדים או בבית של הנפטר. ההחלטה היא אישית ואין "נכון ולא נכון" במקרה זה.

חברת ההשכרה לעומת זאת זמינה לתת מענה מידי והיא תגיע עם צוות למקום המיועד בהקדם ותבצע את כל הפעולות הנדרשות להקמת הסוכה וסידורה. יתכן ויהיו לה מספר שאלות בנוגע למרחב הנוכחי וזאת כדי שהיא תוכל לייעץ ולהתאים את הסוכה הנכונה מבחינת הגודל, אך לאחר מכן היא תוכל לדאוג לכם ולהוריד מכם את העול הנוסף בסידור הבית לקבלת מנחמים.

ישנם רגעים בהם למקצועיות אין תחליף

תפקידה של חברת ההשכרה היא להיות שם בשבילכם למשימה אחת. היא זו שתדאג שתוכלו לשבת בחצר, במקום מקורה, נעים ושיהיה לכם כל מה שתצטרכו. אין תחליף למקצועיות ולמהירות התגובה והצוות של סאונדשיין ידע לבצע את הנדרש ברגישות הנדרשת.

אתם לא לבד באבל. יבואו לבקר אתכם לאורך ימי השבעה ואתם תוכלו לסמוך על כך שיהיה לכם מקום נוח לישיבה ולהתנחם ככל האפשר. ברגעים הקשים אתם צריכים שיהיו לצידכם אנשים קרובים, לחלוק איתם את האבל, להתרכז בעצמכם ולתת לאחרים לדאוג לכם.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>