טכנולוגיות הדפסה על קנבס

עד לפני כמה עשורים, הדפסה על קנבס הייתה שמורה לבעלי האמצעים והמעמדות העליונים. אולם בימיני ישנן טכנולוגיות הדפסה על קנבס המעניקות תוצאות מרהיבות, במחירים זולים ושווים לכל נפש. כל חברה העוסקת בתחום נעזרת בטכניקות שונות, וגם ישנם הבדלים מבחינת סוגי הדיו וסוגי הבדים, לכן חשוב לבחון מה בדיוק מציעה החברה ומה המשמעות לגבי תוצאות ההדפסה.

 

הקדמה של טכנולוגיות הדפסה על קנבס

 

קודם כל, כאשר מדברים על טכנולוגיות הדפסה על קנבס חשוב להבין שמתכוונים להדפסה דיגיטלית. כמובן שעל קנבס ניתן להדפיס גם בשיטות אחרות, למשל דפוס משי, אולם כמעט תמיד התמונות שמדפיס הציבור הרחב הוא בשיטה הדיגיטלית. אין בכך לומר, כמובן, שכל אחד יכול פשוט להדפיס על קנבס בביתו. לשם כך יש צורך במדפסת בפורמט רחב שעולה ממון נכבד, וכן צבעים ייעודיים וידע מקצועי.

 

אחד היתרונות הבולטים של הדפסה דיגיטלית הוא שניתן לבצע את ההזמנות אונליין. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את גודל התמונה המבוקש ואת מספר התמונות, את סוג המסגרת ולעיתים גם ניתן לבקש תוספות ואפקטים מיוחדים. כעת רק יש לצרף אל ההזמנה את התמונה שבחרתם מתוך המחשב האישי או הטלפון הנייד שלכם, או מתוך מאגר תמונות שמציעה החברה המדפיסה. מכאן והלאה כבר ידפיסו למענכם את התמונה וישלחו אותה לכל כתובת מבוקשת.

 

סוגים שונים של טכנולוגיות

 

ההדפסה הדיגיטלית משתנה בהתאם לסוג המדפסת, לפי הפרמטרים שמכניסים למכונה וכן לפי סוג הדיו בו משתמשים. כך למשל, ישנה שיטה המכונה הדפסת פיגמנט הנקראת על שם הדיו הפיגמנטי. מדובר בשיטה המביאה לעמידות גבוהה של הצבעים ולמגוון אפשרויות רחב שלהם, דבר המייצר תמונות בעלות נראות מעולה. דוגמא נוספת היא הדפסת אולטרא סגול, אשר מספקת לחברה המדפיסה יתרון בעלויות ההדפסה לאורך זמן. שיטה זו נקראת גם הדפסת הסולבנט, או דיו סולבנטי, המבוסס על צבעים מבוססי שמן. היתרון של שיטה זו יחסית לשיטה הקודמת, הוא שהתמונה יכולה לשרוד יותר זמן בתנאי חוץ, אולם החיסרון הוא בהיותו של הקנבס סד סינתטי וכן בדיוק פחות גבוה של הצבעים יחסית לשיטה הפיגמנטית.

 

מה כדאי לברר?

 

כל חברה בוחרת לעבוד עם טכנולוגיות הדפסה על קנבס בהתאם לשיקוליהן, וגם מציעות עבור הדפסה על קנבס מחיר שונה. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שמדובר בחברה רצינית וותיקה העומדת כבר שנים בתחום ומאחוריה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. אמנם יש הבדלים בין בדי קנבס סינתטיים לכותנה, בין שיטה סולבנטית ופיגמנטית, אולם בשורה התחתונה מה שקובע הוא הרמה המקצועית של החברה. במידה שהתמונה אמורה להיתלות בתנאי חוץ, כדאי לציין זאת בהזמנה, ובכל מקרה אם יש לכם שאלות פנו אל הצוות המקצועי לקבלת סיוע.

 

https://pic.co.il/

 

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>
גזירת סרט
כדאי לדעת
השלבים בפתיחת חברה בערבון מוגבל

היציאה למסע היזמות דורשת קבלת החלטות מכריעות, אחת מהן היא בחירת מבנה העסק המתאים. מבין האפשרויות השונות, חברת האחריות המוגבלת (LLC) בולטת בשל השילוב הייחודי שלה של גמישות, הגנה ויעילות. פתיחת LLC היא מהלך אסטרטגי שיכול להועיל משמעותית לבעלי עסקים, ולהציע להם מבנה המשלב את הקלות התפעולית של שותפות עם הגנת האחריות של תאגיד.

למאמר המלא >>