טיפים לבחירת דירות יד שניה בעיר ימים

 

ישנם הבדלים מהותיים בין רכישת דירה מיד שניה לרכישת דירה מהקבלן. בעת רכישת דירה מהקבלן, אתה קונה דירה שהיא כרגע על הנייר בלבד. קשה לדמיין את התוצאה הסופית והאם היא באמת תענה לדרשותיך וצרכיך ובכלל, קיים סיכוי שהקבלן יפשוט רגל במהלך התהליך. ברכישת דירה יד שניה התהליך הפוך לגמרי לטובת הלקוחות.

בדירת יד שניה אנחנו רואים בדיוק את הדירה כפי שהיא, אין הפתעות מבחינת המבנה ואין סיכון, שמא לא יימסר המפתח בזמן. ועוד לא דיברנו על המחיר, שיכול להיות זול משמעותית גם עם דירת היד השנייה, כמעט חדשה לגמרי. סיבות אלו, הן אשר מביאות את רובם המוחלט של הישראלים לבכר ולהעדיף דירות יד שניה. אבל גם רכישה שכזו, מסביר לנו דורון כץ מתווך עיר ימים יש לערוך בשום שכל ועם ליווי מקצועי, כדי להשלימה בהצלחה ולשביעות רצונכם. הנה עוד כמה טיפים לבחירת דירות יד שניה, שמעניק עבורכם דורון כץ מ'תיווך עיר ימים'.

טיפים לבחירת דירות יד שניה – בקרו בנכס.

לכאורה, זה המובן מאליו. לא מצופה שנקנה חתול בשק, אלא שדורון כץ מ'תווך עיר ימים' מציין שכדאי לעשות זאת יותר מפעם אחת. קודם כל, בדקו את הנכס בשעות הבוקר. באור יום, ניתן לראות האם לדירה יש מספיק אור טבעי, האם הדירה מתחממת במהרה ובכלל באור יום, קל יותר לעמוד על ליקויים בדירה, בבניין ובסביבה שנתקשה ללמוד עליהם בחושך. אגב, שעות הבוקר הן זמן מצוין לבדוק את רמת הרעש בשכונה, שעה שכולם עמלים ולחוצים וכן את תשתיות האזור (יש פקקים? יש מערכי תחנות והסעות לילדים לבית הספר? ועוד), שהן קריטיות מאוד בבחירת ורכישת דירת יד שניה.

 

טיפים לבחירת דירות יד שניה – בקרו בסביבה

לאחר שתבדקו את הדירה עצמה, כמובן כולל מספר החדרים, גודלם, מצב הדירה עצמה ומצב השטחים הציבוריים בבניין, מומלץ לערוך עוד ביקורים בשעות אחרות, בהם תבחנו את סביבת המגורים. בחנו את בתי הספר ודרכי הגישה אליהם. שעות אחר הצהריים הן זמן נהדר לבדוק את רמת הרעש בשכונה וכן "לרכל" וללמוד משכנים אדיבים אודות אופי השכונה ומידת שביעות הרצון שלהם.

לדברי דורון כץ מ'תיווך עיר ימים', כדאי להסתובב קצת ברגל, לראות האם יש במקום שטחים ירוקים, האם יש ילדים משחקים בגינה. משפחות, רוצות לגור ליד משפחות אחרות עם ילדים בגלאים דומים לאלו של ילדיהם, כדי שיהיה להם תשתית חברתית טובה. בעיר ימים למשל, כך לפי כץ, ניתן לראות ילדים בגינות הציבוריות, בפארקים, במרכזים המסחריים במתנ"סים ובפעילויות תרבות שונות ודבר זה מעיד על אזור צעיר, בריא ומבוקש ואין זה פלא שהוא מושך אליו משפחות רבות שרוצות לעבור לגור ולהתפתח בו.

 

טיפים לבחירת דירות יד שניה – תהיו ביקורתיים

אנחנו באמת מאמינים שצריך להסתכל תמיד על הטוב אבל בקניית דירה יד שניה, אסור לטעות. אז קודם כל, לוו את התהליך במתווך אמין, המכיר את השכונה או האזור היטב, כך שיוכל להמליץ לכם על דירות למכירה בעיר ימים. אין שכונה מושלמת כמובן, אבל בדקו, עד כמה מפגעים כמו מבני תעשיה או אנטנות סלולריות מפריעות לכם ועד כמה תשתית הכבישים טובה ולא משובשת. בנקודה זו, מבהיר דורון כץ מ'תיווך עיר ימים' דווקא שכונות חדשות, מסירות הרבה חששות. מקום כמו 'עיר ימים', הבנוי מראש בסטנדרטים גבוהים ועל פי כל התורה של מגורים מודרניים, המחשבה כבר מראש, הייתה על הדיירים והמשפחות, כך שהתשתיות כולן, עומדות בתקנים המחמירים.

 

רוצים לשמוע עוד טיפים לבחירת דירות יד שניה? רוצים למצוא לכם עתיד נפלא באזור הנפלא של עיר ימים? דורון כץ מ'תיווך עיר ימים' ישמח לסייע ולהדריך אתכם.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>
גזירת סרט
כדאי לדעת
השלבים בפתיחת חברה בערבון מוגבל

היציאה למסע היזמות דורשת קבלת החלטות מכריעות, אחת מהן היא בחירת מבנה העסק המתאים. מבין האפשרויות השונות, חברת האחריות המוגבלת (LLC) בולטת בשל השילוב הייחודי שלה של גמישות, הגנה ויעילות. פתיחת LLC היא מהלך אסטרטגי שיכול להועיל משמעותית לבעלי עסקים, ולהציע להם מבנה המשלב את הקלות התפעולית של שותפות עם הגנת האחריות של תאגיד.

למאמר המלא >>