טיולים בחו"ל לגיל השלישי עושים עם קלנועית מתקפלת

בעשור השישי אנשים רבים יוצאים לפנסיה ונכנסים לקטגוריה של בני הגיל השלישי. היציאה לפנסיה מביאה עימה המון זמן חופשי ורבים מעוניינים לנצל את הזמן הזה לטיולים ברחבי העולם. כאשר יוצאים לטיול בחו"ל רוצים לראות המון דברים ויש הליכה מרובה אשר פחות באה לטובת בני הגיל השלישי. בגיל זה יש כבר כאבי גב וכאבי רגליים והליכה מרובה היא לא דבר קל. לנו בגלגל יציב יש פיתרון נהדר עבור טיולים בחו"ל, הקלנועית המתקפלת. במאמר זה נסביר מהי הקלנועית המתקפלת ונציג לכם מספר קלנועיות מתקפלות שקיימות אצלנו בגלגל יציב.

מהי הקלנועית המתקפלת

קלנועית מתקפלת היא קלנועית המיועדת לאדם יחיד. מדובר על קלנועית שניתנת לקיפול לגודל של מזוודה, ניתן בקלות לעלות אותה לרכב, ניתן לטייל עימה במקומות סגורים ויתרון נוסף ומשמעותי הוא היכולת של קלנועית זו לעלות במצבה המקופל על טיסה. כך למעשה בני הגיל השלישי יכולים לנסוע באופן עצמאי או עם משפחותיהם לטיולים בארץ ובחו"ל ולא להיות מוגבלים מבחינת כמות ההליכה. הקלנועית המתקפלת למעשה מאפשרת לבני הגיל השלישי את העצמאות שהם מעוניינים בה וגם מונעת מהם להרגיש את הקושי של ההליכה. כיום יש מגוון של קלנועיות מתקפלות ומאושרות טיסה. תוכלו להתרשם מהמבחר באתר שלנו בכתובת: https://www.galgalyatziv.co.il/

קלנועית Mobie

קלנועית Mobie היא קלנועית מיני לאדם יחיד, מתקפלת בקלות ביד אחת לגודל של מזוודה, נכנסת בקלות לתא מטען ומאושרת טיסה. נוחה מאוד לטיולים בחוץ וגם לטיולים בתוך מבנים, כך שניתן לטייל איתה גם בקניונים. הקלנועית היא קומפקטית במראה שלה, אך מיועדת למשקל אדם עד 130 קג'. כמו כן, לקלנועית זו סוללת ליתיום חזקה מאוד ומאפשרת טווח נסיעה מכובד של 20 ק"מ באופן רציף. קלנועית מאוד מומלצת לבני הגיל השלישי שמתקשים בהליכה מרובה. עם קלנועית מסוג זה תוכלו לטייל בחו"ל באופן חופשי ונעים.

קלנועית מיני S-26 

אוהבי הטכנולוגיה המתקדמת יהנו מאוד מקלנועית מיני S-26. מדובר על קלנועית מאובזרת בפיצ'רים המותאמים לטכנולוגיות של היום. היא כוללת בתוכה מסך דיגיטלי, סמן לייזר לנסיעה בטוחה, שלט לנעילת גלגלים חכמה, כידון מתכוונן, משענות ידיים מתכווננות, תאורת לד מתקדמת, צמיגי אויר לנסיעה נעימה וסוללה נשלפת. היא מתקפלת בקלות, נכנסת לתא המטען ומאוד נוחה לטיולים.

קלנועית Genic

קלנועית נוספת מאושרת לטיסה מסדרת המיני, בעלת עיצוב חדשני והיתרון שלה שהיא מתקפלת באמצעות לחיצת כפתור אחת, דבר שמאוד מקל על בני הגיל השלישי ומונע מהם להתכופף. גם קלנועית זו מתקפלת לגודל של מזוודה וניתן להכניס אותה למזוודה ייעודית. נכנסת בקלות לתא מטען של רכב וגם למטוס. קלנועית זו מגיעה יחד עם סוללת גיבוי, כך שניתן להחליפה במהלך הנסיעה וכך למעשה להכפיל את זמן השהיה שלכם בחוץ.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>
גזירת סרט
כדאי לדעת
השלבים בפתיחת חברה בערבון מוגבל

היציאה למסע היזמות דורשת קבלת החלטות מכריעות, אחת מהן היא בחירת מבנה העסק המתאים. מבין האפשרויות השונות, חברת האחריות המוגבלת (LLC) בולטת בשל השילוב הייחודי שלה של גמישות, הגנה ויעילות. פתיחת LLC היא מהלך אסטרטגי שיכול להועיל משמעותית לבעלי עסקים, ולהציע להם מבנה המשלב את הקלות התפעולית של שותפות עם הגנת האחריות של תאגיד.

למאמר המלא >>