חולמים לעבור לקריות? לא חייבים לשלם עמלות תיווך בהשכרת דירה בקריות

דמי תיווך מלווים את רכישות הנדלן כבר כמה מאות שנים אם לא יותר, אבל כיום אנו הם מסתכמים לרוב ב2 אחוז מהצד שמוכר ומהצד שקונה, ולא תמיד בסדר הזה במידה ואתם משכירים/שוכרים.

כיום אין המהווה מקשה אחת כנגד עמלות שנעשות בעסקאות נדלן, לא רק שזה לא קיים אלא שישנם פרצות המאפשרות שרק השוכר ישא בדמי התיווך ולא השוכר, למרות שהחוק המקורי מנסה להגביל זאת.

ומכיוון שיש כל כך הרבה פרצות ותנאי עסקאות שונים, ולאלו מכם שמחפשים דירה להשכרה בקריות ללא תיווך רצינו לעשות לכם מעט סדר.

למציאת דירה בקריות היכנסו לקישור הבא – https://sdirot.co.il/

סדר בדברים

אז למען הסדר הטוב נעשה סדר במי כן יכול לבצע עסקה נדלנית ואף לגבות עמלה עבורה.
הרשות המחוקקת קבעה קריטריונים  בהם מתווך צריך לעמוד על מנת לעסוק בתיווך, הדרך הישירה לשם היא בעזרת מבחן הסמכה ולאחריו רישום אצל רשם המתווכים בתו מתווך בעל רישיון ומוכר על ידי משרד המשפטים.

נכון להיום יש מעל עשרת אלפים ואף יותר מתווכים בארץ, חלק עובדים בסוכנויות תיווך וחלקם עובדים כעצמאים. אך למרות מבחני הקבלה והקריטריונים שהציבו משרד המשפטים והמחוקקים בישראל שירות זה לא פופלרי כמו בשאר העולם.  חלק מזה מאמינים מומחים מכירות היא העמלה, לכן אם אתם מחפשים דירות להשכרה בקריות ללא תיווך, השארו במאמר הזה!

מה היא עמלה

עמלה בעצם מורכבת מכמה עובדות ועבודות שבהם המתווך לוקח, לעיתים חלק מהעבודות או השירותים ניתנים בתמחור בנפרד וחלקם נכללים בתוך העמלה.

שיווק ברשתות החברתיות-הפך בשנים האחרונות לאחת מזירות הפרסום הגדולות והשימושיות בידי לא מעט סוכנים וסוכנויות תיווך.

צילום מקצועי-מתווכים רציניים יציעו לכם צילומים מקצועים לנכס אותו אתם רוצים לשכור.
ליווי משפטי-לא פעם אנו רואים סוכני נדלן אשר מחזיקים גם בתואר עורך דין, אלו לא הכרחים אך העדיפות היא שעסקאות נדלן שלא פעם מסתכמות במליונים, יזכו לליווי משפטי הוגן ופייר בזמן הכנת המסמכים.
אלו הם השירותים החלקיים שלרוב יהיו כלולים בעמלת התיווך.

לכן ברגע שהבנתם לאן אם רוצים לעבור, והצלחתם לגבש את הקריטריונים לדירה הבאה שלכם.
זכרו כי תוכלו להנות מכל הטבות האלו כאשר תחפשו דירות להשכרה בקריות ללא תיווך תוכלו גם למצוא שירות מהסוג הזה-תיווך ללא עמלות תיווך!

עזרה של נדלן

אם אתם בצד השוכר והחלטתם להעזר בסוכן נדלן על מנת שיעזור לכם למצוא את הדירה החדשה,
וודאו כי אתם חותמים על חוזה בו אתם מאשרים את ההעסקה בין שניכם ואת אחוזי ההעמלה.
כמובן שלרוב שירותי נדלן כאשר מחפשים דירה יכול לחסוך המון זמן, החל מחיפוש דירות בשכונות בצורה פיזית ועד לפרסומים המגיעים מהר יותר אל סוכני נדלן.

לא רק באלו מתפארים סוכני הנדלן אלא גם הרציינים שביניהם יוכלו לעזור לכם למצוא פנינות נדלן, כאלו שעלויות השכירות נמוכות כי הן לפני פינוי בינוי.

אך מצד שני הסוכן יוכל להגיד לכם על תקלות בדירה ולהעריך אותה צורה הוגנת, גם את האזור אם הוא נמצא שם בצורה פיזית הוא ידע להגיד לתת לכם חוות דעת אובייקטיבית.

בסופו של דבר עבודתו של המתווך היא לעזור לכם להגיע אל הדירה הבאה שלכם, בשמחה ובאהבה.

אך בשביל להנות מכל היתרונות שציינו כאן, אלו הנכללות בתוך העמלה ואלו שלא ועוד בחינם
תוכלו להנות רק אם תחפשו דירות להשכרה בקריות, רק בהן תוכלו להעזר ללא עמלה!
לא רק שללא עמלה תוכלו גם להנות מידע עשיר וניסיון של מיטב סוכני הנדלן.

אז למרות שבישראל לא אוהבים להשתמש בשירותי נדלן, ולמרות שאנחנו הישראלים תמיד נחפש מי דופק אותנו, הפעם הדבר הזה אמיתי! תוכלו להנות מסוכן נדלן אישי שיעשה עבורכם סיבובים בקריות עד שימצא את הפינה ואת הדירה שהכי תתאים לכם ולבית החדש אותו תרצו לבנות.

לכן כל מה שעליכם לעשות הוא להתעלם מהסטיגמות והשמות אשר הומצאו למתווכי דלן,  כיום דירות להשכרה בקריות להשכרה ללא עמלה! לא רק במחירים הכי נמוכים על פי גלובס ויד 2, אלא גם ללא כל עמלה וסעיפים נעלמים בתוך חוזים מעורפלים!

רק זכרו כי האזור בשיא של תנופה ובנייה, לכן לחכמים שביניכם מהרו למצוא את הדירה הנכונה בקריות!

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

גזירת סרט
כדאי לדעת
השלבים בפתיחת חברה בערבון מוגבל

היציאה למסע היזמות דורשת קבלת החלטות מכריעות, אחת מהן היא בחירת מבנה העסק המתאים. מבין האפשרויות השונות, חברת האחריות המוגבלת (LLC) בולטת בשל השילוב הייחודי שלה של גמישות, הגנה ויעילות. פתיחת LLC היא מהלך אסטרטגי שיכול להועיל משמעותית לבעלי עסקים, ולהציע להם מבנה המשלב את הקלות התפעולית של שותפות עם הגנת האחריות של תאגיד.

למאמר המלא >>
משרד
בלוג
המדריך השלם להעסקת עוזרת אישית: מה שצריך לדעת לפני שמתחילים

דמיינו עולם שבו סימון וי רשימת המטלות שלכם מרגיש כמו משב רוח, שבו האיזון בין העבודה לחיים האישיים שלכם הוא לא רק חלום רחוק אלא המציאות היומיומית שלכם. המפתח? שכירת עוזר אישי – משנה את כללי המשחק עבור אלה המעוניינים להחזיר את זמנם ולשפר את הפרודוקטיביות שלהם.

למאמר המלא >>
טיפול זוגי
כדאי לדעת
מדוע זוגות פונים לטיפול? הבנת אתגרים נפוצים במערכות יחסים

בשנים האחרונות, התפיסה של טיפול זוגי השתנתה ממאמץ אחרון להצלת מערכת יחסים כושלת לגישה יזומה לשיפור התקשורת, ההבנה והאינטימיות בין בני זוג. שינוי זה משקף הבנה רחבה יותר של המורכבויות של מערכות יחסים מודרניות והאתגרים שעומדים בפני זוגות בניווט בהן. בין אם מדובר בהתמודדות עם תוצאות הבגידה, בניהול מעברי החיים יחד או פשוט בשיפור התקשורת היומיומית, טיפול זוגי הפך לכלי יקר ערך עבור רבים. על ידי מתן מרחב בטוח לדיאלוג פתוח בהנחייתו של איש מקצוע מיומן, הטיפול מציע לזוגות הזדמנות לטפל בסוגיות שלהם בצורה בונה. זה יכול להוביל להבנה עמוקה יותר אחד של השני, לפתרון סכסוכים ממושכים ולחיזוק הקשר. ככל שהחברה ממשיכה להכיר בערך של בריאות נפשית ורגשית, החשיבות של טיפול זוגי בשמירה על מערכות יחסים בריאות ותומכות ניכרת מתמיד.

למאמר המלא >>
צמחי מרפא
בלוג
צמחי מרפא נפוצים בכל בית

בעולם בו התלות בתרופות סינתטיות נפוצה, החשיבות של צמחי מרפא בחיי היומיום שלנו לעתים קרובות אינה זוכה לתשומת לב. מאמר זה שופך אור על התפקיד החיוני שתרופות טבעיות אלו ממלאות בקידום בריאות ורווחה ממש בבתים שלנו. באמצעות חקירה של חמישה עשבי תיבול נפוצים – אלוורה, קמומיל, נענע, בזיליקום וכורכום – מאמר זה שואף להכיר מחדש לקוראים את החשיבות המסורתית והעכשווית של צמחים אלה. כל עשב תיבול לא רק מביא תכונות ריפוי ייחודיות לשולחן אלא גם מגלם את היתרונות של שימוש בצמחים זמינים בקלות לשמירה על רווחה.

למאמר המלא >>