השכרת מצננים עוצמתיים לאירוע

ישראל ידועה בימים החמים שלה, מה שגורם לאנשים לצאת החוצה, לרצות לבלות במרחב, אך גם לצורך במציאת פתרונות אוורור. אירועים רבים מתקיימים בחוץ: בגנים, בטבע, בגינה הפרטית ובחוף הים. כדי להעניק לאורחים תחושה נפלאה, גם בימים החמים, יש לחשוב על השכרת מצננים עוצמתיים.

מצנן נותן פתרון פשוט יחסית לקירור השטח החיצוני. הוא יכול להוריד את הטמפרטורה באופן משמעותי (עד ל-15 מעלות פחות). המכשיר שואב אליו את האוויר החם ופולט אוויר במהירות גבוהה. כיוון שהפילטרים ספוגים במים, התוצאה היא הוצאת אוויר קר ויחסית לח. זהו פתרון מעולה לשעות הצהריים שמאופיינות במזג אוויר יבש וכן באזורים שבאופן כללי יבשים כמו גם במדבר ובהרים.

תמונה:יחצ

יעילות המצנן במקום פתוח

אחת השאלות שעולה אצל רבים נוגעת למידת היעילות של המצננים. באופן כללי, מדובר במכשיר עוצמתי אשר מיועד להיות בחוץ, להוריד את הטמפרטורות וליצור אווירה נעימה יותר. עם זאת חשוב מאד לתכנן נכון את מספר המכשירים ולא להסתמך על ניסיונם של אחרים. מכאן אפשר להבין את חשיבות המומחיות של החברה ממנה מתבצעת ההשכרה.

ככל שהשטח גדול יותר כך חשוב שיהיו יותר מצננים. כמו כן יש לחשוב על כך שכל מצנן צריך נקודת חשמל זמינה. אין צורך להילחץ מכך אלא לתכנן נכון את האירוע ולבחון האם יש צורך בכבלים לחשמל, בגנרטור ואולי עוד דברים שיעזרו ליצור מרחב מושלם לאירוע.

השכרת מצננים – לא רק לאירועים

השכרת מצננים מתאימה לאירועים אך לא רק. אפשר לראות כי הם שימושיים גם במסעדות ועסקים שונים. כשהקיץ מגיע הצורך לקרר את המרחב עולה ולפעמים נדרש פתרון זמני בלבד. במקרה שאין יעילות לרכישת המצנן יש לבחון את אפשרויות ההשכרה ולבדוק את הכדאיות שלה. החברה תדע להעריך ולהמליץ על הפעולות הנכונות.

עבור מסעדות או עסקים שמסתדרים ביום יום עם המיזוג הנוכחי אך רוצים לקיים אירוע קטן כמו הפנינג, לפתוח מרחב נוסף ועוד, הפתרון של השכרת מצננים יכול להיות מושלם. הוא מאפשר לגדול ולהפתיע את הלקוחות עם שירותים נוספים.

השימוש במצנן הוא פשוט וקל

לקראת האירוע יכולות לעלות שאלות ודילמות רבות. אחת מהן נוגעת לאופן הקירור והאם יש צורך באנשי מקצוע כדי לבצע את ההתקנה. למעשה, השימוש במצננים הוא פשוט וקל. המכשירים עצמם ניתנים לשינוע גם בלי צורך בעזרה מיוחדת. אמנם הם נראים גדולים, אך המשקל שלהם קל יחסית ולכן אפשר להזיז אותם גם במהלך האירוע עצמו.

כל מה שהמצנן צריך כדי לעבוד הוא חיבור לנקודת חשמל. ניתן לשלוט עליו באמצעות שלט וליהנות מאירוע מרענן ונעים. יתרון נוסף של המצנן הוא צריכת החשמל הנמוכה. יתכן שנתון זה פחות יעניין אתכם כמי שמארגנים באופן חד פעמי אירוע, אך אם אתם מארגנים אירועים באופן קבוע או חושבים על פתרון לאורך מספר ימים ובשבועות, תמצאו בכך יתרון גדול.

5 פרמטרים לבחירת חברת השכרת מצננים

פרמטר ראשון – הציוד

הציוד שהחברה מספקת חייב להיות איכותי ולעבור בדיקה לאחר שהוא מתקבל מהשכרה ולפני ההשכרה הבאה. כיוון שהמצננים עובדים בשיטה של פיזור רוח ושימוש במים, חשוב מאד שהאורחים באירוע לא ירגישו שהם נרטבים. חברה ששמה דגש על ציוד ברמה גבוהה תבטיח שתוכלו ליהנות מאוויר קריר ונעים. נקודה נוספת היא שיש לבחון כי חברת השכרת הציוד מחזיקה במצנן שמתאים לגודל המרחב שלכם.

פרמטר שני – נוחות

תהליך ההשכרה צריך להיות פשוט ונוח. אתם צריכים למצוא חברה שמאפשרת לכם להגיע אל המקום או להזמין את הציוד אלינו ולשלם בעבור ההובלה. חשוב מאד שהחברה תהיה זמינה, שתציע לכם פתרונות מותאמים ושלא תצטרכו להתפשר על האירוע הקרוב.

פרמטר שלישי – מחיר

הצעת המחיר חייבת להתאים לתקציב שלכם וכל זאת בלי שתתפשרו על איכות המצנן, הכוח שלו והתחושה של האורחים. כדאי לקבל הצעת מחיר מסודרת ולבדוק כמובן את עלויות ההובלה (אם יש צורך בכך).

פרמטר רביעי – פתרונות נוספים

הפקת אירוע דורשת לא מעט פתרונות וככל שאפשר לקבל אותם תחת קורת גג אחת כך עדיף. קל יותר להתנהל עם השכרה מול חברה אחת ולא מול חברות רבות.

פרמטר חמישי – תמיכה

צוות ההשכרה צריך לעמוד לרשותכם, לעזור לכם לבחור את הציוד הנכון ולהיות זמין כל הזמן. אתם צריכים לנהל את האירוע בנינוחות ועם זאת, שתינתן לכם עזרה אם יש צורך.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>
גזירת סרט
כדאי לדעת
השלבים בפתיחת חברה בערבון מוגבל

היציאה למסע היזמות דורשת קבלת החלטות מכריעות, אחת מהן היא בחירת מבנה העסק המתאים. מבין האפשרויות השונות, חברת האחריות המוגבלת (LLC) בולטת בשל השילוב הייחודי שלה של גמישות, הגנה ויעילות. פתיחת LLC היא מהלך אסטרטגי שיכול להועיל משמעותית לבעלי עסקים, ולהציע להם מבנה המשלב את הקלות התפעולית של שותפות עם הגנת האחריות של תאגיד.

למאמר המלא >>