האם צריך ביטוח לשיפוץ בית?

אם החלטתם להתחדש בשיפוץ הדירה או הבית, ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לדעת. כאשר משפצים בית או דירה ישנם סיכונים כגון שריפה מעבודות חשמל, נפילת כלי עבודה על עוברי אורח באזור הנכס המשופץ, פיצוץ צנרת שעשוי לגרום נזק גם לכם וגם לשכנים (נזק לצד ג') לכן לכל זאת ועוד ישנה פוליסת ביטוח שיפוצים ייעודית, אשר מכסה על נזקי גוף ורכוש, ביטוח זה, כולל ביטוח חבות מעבידים אשר מגן על בעל הנכס שעובר שיפוץ מפני מוות או פציעת עובדים, מה שיקנה לכם שקט נפשי כבר עוד לפני השיפוץ.

 

מדוע מומלץ ליידע את חברת הביטוח שלכם לפני שאתם משפצים את הנכס?

 

לפני שתתחילו בשיפוץ הנכס, מומלץ ליידע את חברת הביטוח שלכם שבה אתם מבטחים את הנכס, כי אתם מתחילים בעבודת שיפוץ. העיקרון בדיווח בזמן השיפוץ הוא שהסיכון בנכס משתנה.

 

לדוגמא כאשר בעלי מקצוע שונים מתחילים להיכנס לנכס במטרה לביצוע השיפוצים, כאשר עבודות השיפוץ, כוללות עבודות חשמל וחוטי החשמל עשויים להיות חשופים וקיים סיכון לשריפה וכן, ישנם עודד מגון סיכונים הכוללים נזק לעובדים, לדיירי הנכס ולרכוש עצמו.זו הסיבה  כי פוליסת ביטוח בית בשיפוץ הינה חיונית למקרים ספציפיים אלה.

 

יש לדעת, כי גם אם יש לכם פוליסת ביטוח דירה אין זה אומר כי יש לכם כיסוי על סיכונים שונים בזמן שיפוץ הנכס. ישנם חלק מחברות הביטוח אשר מציעות כיסוי ביטוח מאוד מצומצם וזאת, רק לצורך שיפוצים קלים בלבד. כיסוי זה, לבטח אינו מגן עליכם באופן מושלם. פוליסת ביטוח דירה בשיפוץ הינה פוליסה נפרדת שיש לרכוש בסמוך לתאריך השיפוץ וכן, פוליסה צריכה לכלול את הכיסויים הבאים:

 

  • ביטוח רכוש וביטוח חומרי בניין
  • ביטוח צד ג' אשר מגן על נזקי גוף אשר עשויים להיגרם במהלך שיפוצים בדירה בנוסף על מתקני אינסטלציה וצנרת
  • פוליסה המכסה על נזקים שעשויים להיגרם לשכנים בעת השיפוץ בדירה או בבית
  • כיסוי מפני שריפה אשר פרצה בעת עבודות השיפוצים
  • כיסוי לאחריות מעבידים

 

תוכלו תמיד להרחיב את הכיסוי והיקף הביטוח אם יש ברשותכם פוליסת ביטוח דירה שהוא פעיל (לבצע ביטוח עבודות שיפוץ באותה חברת הביטוח שבה מבוטחת הדירה). יש לציין כי חובה לרכוש את הביטוח לפני תחילת העבודות מאחר ולא ניתן לבטח פרויקט שיפוץ שכבר התחיל.

 

תמיד מומלץ לפני תאריך השיפוץ לשוחח ע סוכן הביטוח לשכם או לחפש סוכן ביטוח שמתמחה בביטוח מסוג זה.

 

לפני שתיכנסו אל הרפתקת השיפוץ – שוחחו עם סוכן ביטוח אמין

 

לפני שבכלל תתחילו להיכנס אל הרפתקת השיפוץ, מומלץ כי תשוחחו עם סוכן ביטוח אמין ובעל וותק רב בכל הקשור אל ביטוח מבנה ותתעניינו לגבי ביטוח שיפוץ דירה.

 

ארם יש לכם המלצות מה טוב אבל אם אין לכם כאלה, חפשו סוכנות ביטוח וותיקה. הבחירה של סוכן ביטוח הינה מכרעת ויש לקרוא היטב את הפוליסה ולוודא כי היא אכן מכסה לכם את הנזקים האפשריים זמן השיפוץ. יש לשים לב כי סוכן הביטוח הינו סבלני ומסביר לכם היטב את הכיסויים השונים וההרחבות של ביטוח של הנכס בשיפוץ.

לפרטים נוספים:

https://insurance-israel.com/

 

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>
גזירת סרט
כדאי לדעת
השלבים בפתיחת חברה בערבון מוגבל

היציאה למסע היזמות דורשת קבלת החלטות מכריעות, אחת מהן היא בחירת מבנה העסק המתאים. מבין האפשרויות השונות, חברת האחריות המוגבלת (LLC) בולטת בשל השילוב הייחודי שלה של גמישות, הגנה ויעילות. פתיחת LLC היא מהלך אסטרטגי שיכול להועיל משמעותית לבעלי עסקים, ולהציע להם מבנה המשלב את הקלות התפעולית של שותפות עם הגנת האחריות של תאגיד.

למאמר המלא >>