האם כדאי להקים אתר אינטרנט גם לחנות קטנה?

בעלים של חנות קטנה – דעו שכדאי לכם לבנות אתר שיגדיל לכם את המכירות

להיות מנהל של חנות קטנה שבאים אליה מדי יום אותם הלקוחות, זה תפקיד שיש בו לא מעט קסם. במהלך יום העבודה אתם נתקלים באנשים המוכרים, המגיעים אל החנות ומשוחחים אתכם – לעיתים אפילו שומרים על קשר גם אחרי שהחנות סגורה. אבל הרווחים נשארים אותו הדבר במשך חודשים ואתם בטח תוהים – איך אפשר להגדיל את המכירות של העסק הקטן שלכם. בין אם יש בבעלותכם מאפייה, בית קפה ביתי או חנות למזכרות, לכל ענף במשק של ימינו אפשר ואפילו כדאי להקים אתר אינטרנט משלו.

מה חשוב לזכור בהקמת אתר אינטרנט עבור חנות קטנה?

 

כאשר אתם מעלים אתר לרשת, בכל תחום שהוא, אתם למעשה מייצרים נוכחות דיגיטלית עבור העסק. יש הזקוקים לשירות של בניית אתרי תדמית עבור העסקים שלהם, בכדי לחזק מוניטין חיובי ולייצר רושם משמעותי על גולשים הנכנסים לאתר. אתרים כאלה, מטרתם לקדם מכירות בדרך עקיפה והם לא יאפשרו ביצוע של קניות אונליין. חנות קטנה לעומת זאת, המעוניינת להרחיב את היקף הרווחים שלה באמצעות הגעה לקהלים חדשים, מוטב שתאפשר ביצוע רכישה מקוונת ובאמצעות משלוחים, לפחות באופן פוטנציאלי, היא תוכל להגיע לרווחים בגבהים שהפעילות הפיזית לא תאפשר לעולם.

האם כדאי להקים חנות וירטואלית באתר העסקי?

 

התשובה לשאלה הזו, תלויה במשאבים העומדים לרשותכם: על מנת לקיים מערך משלוחים או לפחות שליחויות ליישובים הקרובים לחנות הפיזית, מה שיצדיק הקמה של חנות אינטרנטית, אתם תזדקקו לכוח אדם. בשנים האחרונות היקף המכירות המקוונות אצל הישראלים גדל במאות אחוזים ובפרט ב2020, הלא היא שנת הקורונה שבה רבים החלו לרכוש מוצרים אונליין, גם אם היו נגד השיטה הזו במשך זמן רב.

נראה כי תהיה זו השקעה חכמה ומיטיבה עבור העסק, לשכור את שירותיהם של עובדים נוספים שיהיו אחראים על המשלוחים והשליחויות. ייעוץ עסקי יועיל לכם לקבל את ההחלטה ולהיערך בצורה האופטימלית לשיטת המכירה הזו. מה שבטוח – מדובר בדרך האפקטיבית ביותר כיום, להגדיל בצורה משמעותית את מתח הרווחים של חנויות קטנות, שעד עתה עבדו רק פרונטלית.

איך תגרמו לאנשים חדשים להכיר את האתר שלכם?

 

מלבד יצירתו של האתר המצוין שלכם והקמת החנות הווירטואלית בתוכו, חשוב שתאפשרו לקהלים החדשים להיחשף לעסק שהפך למקוון. כמובן שניתן יהיה להתחיל בשיטת ה"מפה לאוזן" בקרב הלקוחות הוותיקים, אך תצטרכו להשתמש בכלים ובשיטות של גוגל, על מנת לקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש של המערכת המורכבת הזו. קידום אתרים מקצועי וממוקד מטרה, שיעלה לאוויר לאחר מחקר מקדים ויתבצע תוך ניסוי ותעיה ובעיקר תיקון, בזמנים קבועים, של הנקודות החלשות – יסייע לאתר שלכם להיות דומיננטי בין המתחרים שלו ולרווחים שלכם לגדול.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>