איך להימנע מעובש בקיר פנימי?

הסיוט הגדול ביותר שלנו יהיה הימצאות עובש באחד מהקירות הפנימיים. העובש לא רק שעשוי לפגוע במראה של הקיר, הוא גם מביא איתו ריח בלתי נסבל. במקרה כזה המשימה שלכם תהיה לפעול בהתאם על מנת להסיר אותו מהקירות. הסרת עובש מקיר זוהי פעולה שיכולה להיות מסובכת ממה שנדמה לכם. מהסיבה הזאת בדיוק הכי טוב מבחינתכם יהיה למנוע את הופעת העובש על הקיר. מה אתם יכולים לעשות על מנת למנוע הופעת עובש בקיר פנימי כזה או אחר? יש לנו כמה טיפים חשובים שחובה עליכם ליישם אותם.

 

תדאגו לאוורר את הבית

נזכיר כי עובש יכול להופיע בכל אחד מקירות הבית, לעיתים גם ללא התראה מוקדמת. מהסיבה הזאת בכל הזדמנות שיש לכם תדאגו לאוורר את הבית על מנת ליצור תחלופה של אוויר. אוורר הבית עשוי למנוע הופעה של עובש שלרוב נוצר במקומות חנוקים ולא מאווררים. זוהי אולי הסיבה שבגללה עד כה יצא לכם לראות עובשים בכל מיני מקומות נסתרים שלא מאווררים אותם יותר מידיי. לכן תדאגו לפתוח את החלון בכל הזדמנות שיש לכם.

 

תטפלו ברטיבויות בזמן

עוד סיבה שעלולה להגדיל את הסיכוי להיווצרות עובש בקירות היא רטיבות. על מנת שתוכלו למנוע מהעובש להופיע יהיה עליכם לטפל ברטיבות בזמן. זה כולל בין היתר גם ייבוש סומסום מתחת לריצוף, ועוד כל מיני פעולות שונות. המטרה שלכם תהיה לוודא כי הרטיבות לא תהיה קרקע פורייה להיווצרות הרטיבות. בסופו של יום פעולה אחת קטנה שלכם עשויה למנוע את הופעת הרטיבות בפעם הבאה.

 

תנקו את הבית בתדירות קבועה

מעבר לבעיית העובש, ישנה חשיבות גדולה מאוד לניקוי הבית בתדירות קבועה. אך כמו שהבנתם העובש צריך שיהיו לו את התנאים השונים על מנת שהוא ייווצר. אם אתם דואגים לנקות את הבית באופן קבוע, לא אמורה להיות סיבה להיווצרות עובש. תוכלו לדאוג כי הבית שלכם יהיה נקי, וכך העובש פשוט לא יופיע. אם אתם מתקשים לנקות את הבית לבד, תמיד תוכלו לפנות לאיש מקצוע שיבצע את הפעולה הזאת.

תוכן עניינים
רוצים לפרסם כתבה באתר?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

המדריך המלא לוויסות תאורה בבית

תאורה ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב האווירה והפונקציונליות של הבתים שלנו. היא משפיעה לא רק על האופן שבו אנו רואים את החלל שלנו, אלא גם על מצב הרוח, הבריאות והרווחה הכללית שלנו. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובעיצוב, האפשרויות לתאורת בית התרחבו והציעו לנו שליטה חסרת תקדים בסביבות המחיה שלנו. עם זאת, עם שפע הבחירות הזה מגיעה הצורך בוויסות ובהתאמה אישית של התאורה כדי להתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלנו. מדריך זה נועד להאיר את הדרך להשגת בית מואר באופן מיטבי, שבו כל חדר לא רק משרת את מטרתו אלא עושה זאת בצורה שמשפרת את הנוחות, היעילות והאסתטיקה.

למאמר המלא >>